Pracovná ponuka v Bureau Veritas Slovakia

News

Hľadáme nových kolegov/kolegyne do nášho tímu na pozície: Operational a Back-Office Manager a TGR/HSE/FM Manager

7 jún 2024

Pridajte sa k nám do tímu!

Rastieme a preto hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Operational & Back-office manager a TQR/HSE/FM Manager.

Spoločnosť Bureau Veritas bola založená v roku 1828. Aktuálne pôsobí v 140 krajinách, má sieť 1600 kancelárií, v ktorých pracuje vyše 82 tisíc zamestnancov. Bureau Veritas je svetovým lídrom v oblasti kontrol a auditov až po technické inšpekcie, certifikácie a poradenstvo. Našim klientom ponúkame inovatívne riešenia s cieľom zlepšovať ich výkonnosť, zaisťujeme, aby všetky procesy spĺňali normy a predpisy z hľadiska kvality, BOZP, ochrany životného prostredia a sociálnej zodpovednosti. 

Operational & Back-office manager

Čo je náplň práce?
  • Predkontácie došlých faktúr, cestovných príkazov, vedenie pokladne
  • Spravovanie prijatých faktúr/dobropisov, tvorba objednávok 
  • Spracovanie zahraničných a tuzemských cestovných výkazov, spracovanie knihy jázd zamestnancov 
  • Plánovanie a koordinovanie inšpekcii, fakturácia, vystavovanie certifikátov, kontrola dokumentácie 
  • Zasielanie upomienok a komunikácia ohľadom neuhradených faktúr 
  • Administratívna pomoc pri mesačných a ročných uzávierkach, tvorba účtovných rezerv
  • Dohľad nad prácou koordinátorov

Detailnejší popis náplne práce, zodpovedností, právomocí a možnosť zaslať svoj životopis nájdete tu.

TQR/HSE/FM Manager

Čo je náplň práce?

In this role the incumbent is responsible for the deployment of TQR/HSE/Facility Management system and processes to reduce work related accidents of Bureau Veritas employees, visitors and contractors as well as reducing our footprint on the environment and improving the quality of the delivered services.

  •  District animation - Lead and animate the TQR/HSE/FM network in the Country
  • Management system - Identification of local high risks and opportunities and ensure that processes are in place to protect employer, employees and mitigate the environmental impact
  • TQR/HSE Prevention - Conduct Root Cause Analysis of on-performance, propose corrective and preventive actions
  • TQR/HSE Performance - Offer and contract review (business risk assessment), Risk assessment of new products and services
  • Facility management - Managing new and already contracted clients and their responsible employees by means of IT FM tool in terms of access, training and troubleshooting

Detailnejší popis náplne práce, zodpovedností, právomocí a možnosť zaslať svoj životopis nájdete tu.

Čo Vám ponúkame?
  • Stabilné zázemie úspešnej medzinárodnej spoločnosti a účasť na zaujímavých projektoch
  • Práca v príjemnom kolektíve 
  • Mobilný telefón aj na súkromné účely
  • Firemné auto aj pre súkromné účely (pre pozíciu TQR/HSE/FM Manager)
  • 3 sick days na kalendárny rok 
  • Príspevok na penzijné pripoistenie
  • Podpora profesijného rastu a jazykového vzdelávania