Hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu do nášho tímu na pozíciu: Koordinátor plánovania.
PRIDAJTE SA K NÁM!
Spoločnosť Bureau Veritas bola založená v roku 1828. Aktuálne pôsobí v 140 krajinách, má sieť 1600 kancelárií, v ktorých pracuje vyše 82 tisíc zamestnancov. Bureau Veritas je svetovým lídrom v oblasti kontrol a auditov až po technické inšpekcie, certifikácie a poradenstvo. Našim klientom ponúkame inovatívne riešenia s cieľom zlepšovať ich výkonnosť, zaisťujeme, aby všetky procesy spĺňali normy a predpisy z hľadiska kvality, BOZP, ochrany životného prostredia a sociálnej zodpovednosti.
kOORDINÁTOR PLÁNOVANIA
Čo je náplň práce?
- Zodpovednosť za včasné plánovanie auditov efektívnym a produktívnym spôsobom s využitím interného systému
- Práca v databázach a interných systémoch
- Zabezpečenie efektívnej komunikácie s audítormi, zákazníkmi, členmi audítorského tímu
- Koordinácia a riešenie auditov proaktívnym spôsobom
- Zodpovednosť za celkové sprocesovanie auditu
- Fakturácia, vystavovanie a zasielanie certifikátov klientom
- Administratívna podpora na oddelení certifikácie
- Udržiavanie databázy klientov
Detailnejší popis náplne práce, zodpovedností, právomocí a možnosť zaslať svoj životopis nájdete tu.
Čo Vám ponúkame?
- Stabilné zázemie úspešnej medzinárodnej spoločnosti a účasť na zaujímavých projektoch
- Práca v príjemnom kolektíve
- 5 týždňov dovolenky
- Mobilný telefón aj na súkromné účely
- 3 sick days na kalendárny rok
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Podpora profesijného rastu a jazykového vzdelávania