
SafeOps
Prenechajte denné papierovanie digitálnym technológiám, Váš čas je drahocenný.
Digitálny nástroj na administratívne a procesné správy Vašej prevádzky:
- Individuálne nastavenie každej prevádzky
- Správa a prehľad vybavenia (váhy, teplomery, trieštivý materiál)
- Vedenie bežných denných záznamov (HACCP, správna hygienická a výrobná prax, sledovateľnosť, návštevný poriadok)
- Aplikácia sama upozorní na nutnosť zaznamenania povinných úkonov (upratovanie, kontrola, kalibrácia)
- Zamestnanci nebudú môcť spätne dopĺňať záznamy (napr. teplota v chladiacich zariadeniach, záznam o uskutočnení upratovania, záznam odpisov nevyhovujúcich a prejdených surovín)
- Možnosť individuálnych podrobných záznamov kvality alebo upozornenie na problém a rýchle odovzdanie tejto informácie, vrátane fotografií
- Interná komunikácia medzi strediskami
- Zdieľanie dôležitých dokumentov (manuály, predpisy, smernice)